dilluns, 21 de novembre del 2016

Nadala

Aquesta és la lletra de la Nadala d'enguany. L'hauríeu d'anar estudiant...

Tu i jo hem sopat en bons restaurants,
tu i jo hem seguit l'estel de Nadal
tu i jo jugàvem amb un cotxe groc, 
tu i jo hem cantat a la vora del foc.
Tu i jo hem llegit coses similars,
tu i jo hem tingut el cap ple de pardals,
tu i jo dalt de la nòria, tu i jo i la nostra història,
però tu i jo no hem sopat mai per Nadal.

Nadal! Nadal!

Així si un dia véns i passes per aquí,
i si malgrat l'escola ens veim un dematí,
no me perdonaria, no podria assumir,
no agafar-te la ma i que féssim camí.
Molt lluny d'aquí, a una banda del món,
tenc una casa amb tres pins al fons,
tu i jo asseguts a la taula d'enmig,
hi ha bona música, sopam per Nadal..

Nadal! Nadal!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada