dijous, 19 de març del 2020

Bon dia a tots!!!!! Avui ja és dijous. Avui potser vos toca fer un poc d'exercici, no?
En Jordi m'ha demanat que vos pengi aquest enllaç per fer aquesta activitat si voleu. 
edffassers.blogspot.com

Com duis no anar a escola??? Jo vos començ a enyorar.
Una coseta abans de posar-vos la feina. Tot el que escriviu aquí ha d'estar ben escrit. És a dir, tot el que hem après i ja sabem. No és un whatssap. No podem escriure sense majúscules, sense comes... Fixau-vos, perquè jo ho veig tot i a més ens hem de poder entendre.
Una altra cosa, el respecte ha de ser màxim entre nosaltres, per tant si algú demana qualque cosa, se li respon de la millor manera possible. D'acord??
Jo vos posaré normalment feines normalment el matí a aquesta hora.

Bé, ara vos pos un poquet de feina per avui.

- De Castellà, pàg. 116 i 117. S'ha de fer al quadern, bona lletra i presentació.
Ejercicios 1 ( Llegiu exercici) 2, 5 i 6. Copiar los dos recuadros y el dictado.

- De matemàtiques, Fer al quadern pàg. 120 i 121.
També s'ha de fer al quadern. Demà vos enviaré solucions i així veure-ho com ho heu fet i rectificareu el que no estigui bé.

- Com ja sabeu varem decicir que podíem fer de lo dels Jocs Olímpics. Si podeu anant fent coses, ho feis.

Que passeu bon dia!!!

Se m'oblidava, el refrán.

2.➕💶🐦✋👈💯✈

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada