dimecres, 18 de març del 2020

Bon dia a tots. Avui ja és dimecres. Esper que tots estigueu molt bé a casa amb els pares.

Bé, anem per feines. Ahir vàrem tenir un parell de problemes que ja hem resolt. Per tant, ahir ja vaig penjar la feina que trob que heu de fer aquests dos dies:

- Formulari avaluació de l'horari. Qui hagi fet només dues bé, ja sap que en tornar, ha de llegir millor. Per ara ho han entregat tres persones, jo puc saber qui l'ha entregat.
- S'enigma matemàtic. Ja ho han aconseguit 4 persones.
- La feina de naturals, que també l'han enviat quatre persones.
- Les dues pàgines del Nou i mig. (No el tenc aquí, no se ses pàg. voltros, si)
- La mitja hora de lectura.

Per tant, per mi aquesta és la feina d'ahir i avui. A més na Carolina, sé que vos enviarà tasca dilluns, dimecres i divendres. A més, ara vos penjaré un enllaç amb cosetes que també m'ha enviat en Juanma. Copiau l'enllaç al google i ho veureu.
http://fassersmusica.blogspot.com/2020/03/tasques-per-fer-durant-el-periode-de.html?m=1

Per ara, esteim iniciant rutines, es a dir, anau fent el que vos dic, al vostre ritme. Com veis jo puc saber qui ha obert les coses i les ha fetes. Per tant, no importa que m'envieu cap missatge de si l'heu fet o no, jo ho sé quan ho feis.

A més a més també vos puc posar nota de les feines. Però tranquils, quan jo vulgui que m'entregueu una feina, vos ho diré clarament i si vos he de posar nota, també vos ho diré.

Ara també vos posaré un joc lingüístic en castellano. Es un refrán que tenéis que adivinar. Suerte.
1. 🐴🎁🚫👀😁
Hasta mañana!!!!!! Pondré siempre las cosas por aquí, si alguien tiene algún problema o algo que decir, que me lo diga.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada